سخنگوی دولت:عملیات وعده صادق ۲ در چارچوب منافع ملی است

فاطمه مهاجرانی گفت: در جلسه امروز گزارش حملات شب گذشته ارائه شد و گزارش تمهیدات بخش‌های مختلف در این زمینه، داده شد.

به گزارش مشرق،فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: این عملیات موفق بود، علیرغم اینکه رسانه‌های دشمن بر ناموفق بودن این عملیات اظهاراتی داشتند که این سخنان صحیح نیست و البته این فضاسازی‌ها از سوی دشمن بعید نیست. ما از نیروهای مسلح قدردانی می‌کنیم که این عزت‌آفرینی را رقم زدند.

وی افزود: در جلسه امروز گزارش حملات شب گذشته ارائه شد و گزارش تمهیدات بخش‌های مختلف در این زمینه، داده شد.

سخنگوی دولت گفت: حفظ آرامش مردم مورد تاکید قرار گرفت و مردم بدانند آنچه صورت گرفته، برای دفاع از ملت بوده و مواضع ما همیشه صلح‌طلب بوده‌ایم ولی اگر کسی پا را از گلیم فراتر بگذارد، ما پای موضوع هستیم و پاسخ می‌دهیم.

مهاجرانی تصریح کرد: هم‌چنین یادآور می‌شوم که ساعات شروع کار ادارات هم‌چنان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است.

وی در ادامه با توجه به مصوبات جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: در جلسه امروز هیات وزیران آقای حسن فرطوسی‌زاده به‌عنوان دبیرکل کمیسیون ملی یونیسکو در ایران انتخاب شد. کار این کمیسیون در جریان‌سازی علمی و فرهنگی اهمیت دارد. ایران می‌تواند از مزیت زبان‌ها در جهت ارتباط و تعامل بهتر با دنیا استفاده کند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین آقای هادی حق‌شناس به‌عنوان استاندار گیلان انتخاب شد؛ امیدوارم او در چارچوب میثاق وفاق ملی دولت با همه مردم، محیط زیست، صنعت و اسناد لازم‌الاجرا اقدام کند، همچنان که استانداران قبل از وی نیز ملزم به انجام آنها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس